Jak najszybciej wyleczyć dziecko z biegunki? Jak pozbyć się choroby skóry potocznie zwanej łupieżem? Na co nadaje się liczący 106 lat czeski preparat Alpa? To wiodące tematy, które zgromadziły dziennikarki na śniadaniu prasowym w siedzibie IMR advertising by PR.
Na biegunkę na świecie rocznie umiera 1,6 miliona dzieci, a na AIDS – dla porównania – dwa miliony ludzi. W Polsce przypadki śmiertelne biegunki to ułamek procenta. Statystycznie w naszym kraju na tę przypadłość każde dziecko zachoruje dwa razy w roku. Najgroźniejszym skutkiem biegunki, któremu trzeba jak najszybciej zaradzić, jest odwodnienie organizmu, podkreślał dr Jacek Korbecki z firmy Perffarma, rekomendując Laktifort – dietetyczny środek spożywczy przeznaczenia medycznego.
Z kolei dermatolog dr Dorota Bystrzanowska odkryła przed dziennikarkami przyczyny powstawania łupieżu. Oto one: wilgoć, częste stylizacje i suszenie włosów, silnie działające kosmetyki, twarda woda, klimatyzacja, nakrycia głowy, częste pocenie (siłownia, sauna), a także stres, zaburzenia hormonalne i niewłaściwa dieta.
Rekomendowane podczas śniadania prasowego balsamy do ciała, aktywne dermoemulsje i szampony do mycia włosów z serii Biovax Med zostały przebadane klinicznie, co pozwala zaliczyć je do grupy inteligentnych dermo-kosmeceutyków.
Alpa Francówka i Alpa Leśna to czeskie spirytusowe mikstury ziołowe (a Alpa Leśna ma również postać żelu) na bazie dziewięciu olejków eterycznych i wyciągów roślinnych. Działają wszechstronnie na bóle stawów, mięśni, łagodzą nerwobóle, przeziębienia. Importerzy specyfików marki Alpa, Janusz Kurek i Tomasz Siemieniuch z firmy Nes Pharma do najważniejszych zalet Alpy zaliczyli synergiczne działanie jej składników, które są tak skomponowane, żeby wzajemnie potęgowały efekt swojego działania. Należy dodać, iż Alpę znamy w Polsce od 1930 roku. Dzisiaj eksportowana jest do 30 krajów.
Jak już stało się tradycją kulinarnych spotkań prasowych, wszystkie potrawy zostały stworzone i przygotowane w siedzibie agencji IMR advertising by PR, pod czujną dyrekcją Moniki Iskandar. Serwowano m.in.: voulevanty z łososiem, wytrawny tort oliwkowo-serowy z anchovies, sałatkę jarzynową, Boeuf Strogonoff.
Firma Hyperica Natura nadesłała ekologiczną herbatę Rześki Poranek o składzie: liść mięty, pokrzywy, poziomki, owoc róży, kwiat bzu czarnego i rumianku, żeń-szeń, ziele krwawnika. Taka mieszanka wspomaga pracę układu pokarmowego po obfitych posiłkach, orzeźwia i odświeża – również po zakrapianych alkoholem spotkaniach towarzyskich.
IMR advertising by PR dziękuje internetowym patronom medialnym: DECYDENT.pl, 24zdrowie.pl, Udziewczyn.pl, dlaLejdis.pl, 24uroda.pl, NoweKosmetyki.pl, iBeauty.pl, Obcasy.pl, NaSzpilkach.pl, DlaZdrowia.pl, NaTemat.com.pl, UrodaiZdrowie.pl
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/o-chorobach-tradycyjnie-i-nowoczesnie